Czekoladowo-pomarańczowe kulki mocy

Nie ma takiej przekąski, którą bym robiła i jadła częściej. Kulki mocy uwielbiam pod wszelką postacią, ale te czekoladowo - pomarańczowe skradły moje serce na dobre i myślę, że mi się nigdy nie znudzą. Nie będę ich zachwalać bo robiłam to już milion razy, zorientowałam sie, że zapomnialam opublikować ten przepis, więc naprawiam ten błąd ... spróbujcie sami. 







SKŁADNIKI: 
100g nerkowców
100g daktyli 
50g rodzynek 
20g kakao
Aromat pomarańczowy (można pominąć i zrobić tylko czekoladową wersję, ale po co? )

WYKONANIE:
1. Wrzucam wszystkie składniki do misy miksującej, ustawiam 30 sek. obr 7. 
2. Lepię małe kuleczki wielkości orzecha włoskiego, dla lepszej kontroli wartosci odzywczych staram się, aby miały po +/- 20g i wyszło mi 13 kuleczek. 




WARTOŚCI ODŻYWCZE (1 kulka ok 20g):
Kcal: 86 
T:4g 
W:10g 
B:2g 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz