Imbirowe kulki mocy wg. Deliciously Ella

Ja wiem, że jest lato i powinniśmy zajadać kostki lodu, ale upał trwał zaledwie tydzień, a teraz wrócił deszcz i nieprzyjemny chłód ... 
Potrzebowałam szybkiej dawki energii do popołudniowej zielonej herbatki i w tej roli zawsze najlepiej sprawdzają się kulki mocy, a takie z rozgrzewającym imbirem są idealnym rozwiązaniem na dzisiejszą, niestety mało letnią aurę... 




SKŁADNIKI:
150g daktyli
120g nerkowców
50 g płatków owsianych
5g (2,5 łyżeczki) suszonego imbiru

WYKONANIE:
1. Wrzuciłam wszystkie składniki do Thermomixa, 20sek./obr 9. 
2. Ze zmielonej masy ulepiłam 8 dużych kulek (normalnie robię mniejsze, ale te sklepowe mają aż 40g i takie też ulepiłam) choć chyba jednak wolę mniejsze, standardowe 20g. 

Kulki wymyśliła i z sukcesem sprzedaje Deliciously Ella, po ich wykonaniu przypomniałam sobie, że ona publikuje przepisy na wszystkie swoje produkty. Proporcje w jej przepisie różnią się od moich bo ja wrzucałam wszystko "na oko", więc jakby ktoś chciał idealną kopię oryginalnej wersji to przepis znajduje się tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz